Fisherman's Friend lanserer On Pack kampanje

Report this content

Fisherman's Friend arrangerer i samarbeid med Galleberg AS forbrukerkonkurranse i perioden 2. mai - 1. juli 2011.

Konkurransen inviterer forbruker til å finne WIN-koden på baksiden av variantene Fisherman's Friend Mint uten sukker og Fisherman's Friend Original uten sukker. Kodene skal registreres av forbruker på www.fishermansfriend.no. Det trekkes en vinner hver ukedag i den nevnte perioden. Premien er en iPhone og i alt er det 45 vinnere som vil motta en iPhone. Vinnereren annonseres på nettsiden.

- Fisherman's Friend Mint uten sukker og Fisherman's Friend Original uten sukker har vært blant våre bestselgende halspastiller i Norge i mange år. Ved hjelp av denne aktiviteten så vil vi sette ytterligere fokus på denne populære halspastillen. Det spises mer enn 6 milliarder Fisherman's Friend pastiller i hele verden og Norge er det landet som spiser mest pr. forbruker. Fisherman's Friend Mint uten sukker er blitt en hit blant damene. Butikkmateriell og annonsering vil bidra til ytterligere fokus, sier Principal Account Manager i Galleberg AS, Jan Henrik Siraas.

Galleberg AS er et familieeid firma som distrubuerer internasjonale merkevarer, hovedsaklig innenfor sjokolade og sukkervarer, til det norske markedet. Galleberg representerer følgende kjente merkevarer Fisherman's Friend, Ricola, Haribo, Ferrero, Kinder, Toblerone, Dumle, Tyrkisk Peber, Pops, Sportlunch, Center og Bahlsen kjeks.

For ytterligere informasjon kontakt: Jan Henrik Siraas, Principal Account Manager. Telefon: 63 89 78 00/ 63 89 78 89. E-post: jan.siraas@galleberg.no