Gigaset C300 - Brukervennlig telefon med lyd i toppklasse

Gigaset C300 er den siste modellen fra Gigaset som forener både brukervennlighet, pen design og toppkvalitet. Et tydelig eksempel på det er den høye lydkvaliteten som er i absolutt toppklasse. Den høye lydkvaliteten merkes tydelig, både i vanlige samtaler og høyttalersamtaler der lyden kommer ut av høyttalerne på håndsettet. Takket være Gigsets ECO DECT-teknikk, er energiforbruket svært lavt, hvilket gir lange standby- og taletider.

Gigaset C300 er konstruert med høyst mulig kvalitet, blant annet med ergonomisk utformet knappsats i metall. Det gir nøyaktige og presise tastetrykk. En stor og tydelig fargeskjerm bidrar til brukervennlighet med tydelige menyer. Funksjoner og kontakter presenteres med store og lettleste tegn. Telefonens minne kan lagre opptil 250 navn og telefonnummer. Ringetonen kan endres etter behov, blant annet slik at telefonen endrer ringetone til en mykere og mer behagelig tone på nattestid. Ringetonen kan også slås helt av, slik at telefonen ikke ringer ved ukjente innkommende samtaler. De siste 30 samtalene lagres i telefonens minne, både besvarte og ubesvarte samtaler. Det er også mulig å sende og motta SMS-meldinger på opptil 160 tegn. Blant de mange andre nyttige funksjonene finner du også en vekkerklokke. C300 har som alle nye Gigaset-modeller et ekstremt lavt energiforbruk, takket være ECO DECT-teknikken. Resultatet blir opptil 300 timers standbytid og opptil 20 timers taletid. Telefonen regulerer selv sitt behov for signalstyrke, som varierer automatisk avhengig av avstanden til basestasjonen. Når håndsettet settes i basestasjonen, går telefonen i hvilemodus og forbruker ingen energi i det hele tatt, takket være ECO Plus-modusen.

Gigaset C300 er tilgjengelig i butikken fra og med juli måned, og prisen ligger på rundt 450 kr (NOK).

For mer informasjon eller pressemeldinger/testprøver, kontakt: Titti Hagenfeldt / Gigaset Communications Sverige AB.  Mobiltlf.: +46739829534   E-post: titti.hagenfeldt@gigaset.com

Gigaset Communications GmbH er en av verdens største produsenter av trådløse telefoner, og åpenbar markedsleder for DECT-telefoner i Europa. Selskapet, som har hovedkontor i München, utvikler, produserer og distribuerer høykvalitetsprodukter under varemerket Siemens Gigaset. Porteføljen inkluderer telefoner for faste nettverk og VoIP-enheter. Hovedproduksjonsstedet er i Bocholt, Tyskland, hvor Gigaset-produktene produseres iht. de strengeste standarder for kvalitet og miljø. Gigaset Communications GmbH er et datterselskap av ARQUES Industries AG (http://www.arques.de).

Du finner mer om Gigaset Communications på http://www.gigaset.com/se Gigaset Communications GmbH er en av verdens største produsenter av trådløse telefoner, og åpenbar markedsleder for DECT-telefoner i Europa. Selskapet, som har hovedkontor i München, utvikler, produserer og distribuerer høykvalitetsprodukter under varemerket Siemens Gigaset. Porteføljen inkluderer telefoner for faste nettverk og VoIP-enheter. Hovedproduksjonsstedet er i Bocholt, Tyskland, hvor Gigaset-produktene produseres iht. de strengeste standarder for kvalitet og miljø. Gigaset Communications er en lisenstaker av Siemens-varemerket. Gigaset Communications GmbH er et datterselskap av ARQUES Industries AG (http://www.arques.de). Flere pressemeldinger er tilgjengelig for nedlasting på http://www.gigaset.com/se/press