GILLETTE GJØR DET MED DIAMANTER

Report this content

GILLETTE GJØR DET MED DIAMANTER David Beckham får en diamantinnsatt M3Power-høvel på farsdagen i England LONDON, 15 JUNI, 2005: Gillette har fått den berømte juvelèr Jacob Arabo fra Jacob & Co. til å designe en helt spesiell 4,5 karat diamantinsatt M3Power barberhøvel. Høvelen er farsdagsgave til fotballspilleren og moteikonet David Beckham. Jacob Arabo designer smykker til kjente mennesker over hele verden, og han har gitt suksessen Gillette M3Power-høvelen en elegant make-over. David Beckhams høvel består av to rekker av hvite diamanter og en rekke med meget sjeldne grønne diamanter. For å gjøre forvandlingen komplett er enden av høvelen innsatt med hvitt gull. David Beckham kan dermed barbere seg med stil den 19. juni, når engelskmennene feirer farsdag. Med en verdi på over 300.000 kr. er høvelen det mest ekstravagante produkt som Gillette noensinne har fått laget. - Jeg er virkelig glad for denne høvelen. Å få laget sin helt egen M3Power er fantastisk, og jeg synes det er en flott gest at Gillette gir meg en slik gave på farsdagen, sier David Beckham. - David Beckham er det ultimate moteikon og en god far. Derfor synes vi at han skal feire farsdag med en tett barbering av den kuleste barberhøvelen i verden”, sier Michele Szynal, kommunikasjonsdirektør for Gillette. Om Gillette Gillette er verdens ledende leverandør av barberutstyr og relaterte pleieprodukter. Gillette er også markedsledende på en rekke produkter for kvinner, blant annet våtbarberings- og hårfjerningsprodukter. Dessuten er selskapet markedsleder innenfor alkaliske batterier og elektriske tannbørster. Om Gillette M3Power Gillette M3Power er et revolusjonerende våtbarberingssystem til menn og gir Gillettes beste barbering noensinne. Med lette pulseringer gjør M3Power barberingen enklere, tettere og mer effektiv enn noensinne. Gillette M3Power pulserer ca. 200 ganger i sekundet og er drevet av ett enkelt Duracell AAA-batteri, som er plassert i håndtaket. Gillette M3Power byr dessuten på en rekke innovative nyheter, som for eksempel nye M3Power barberblad med forsterket belegg, en fuktgivende Indicator® Lubrastrip™ og et teknologisk avansert håndtak. Ytterligere opplysninger Mer informasjon kan man få ved henvendelse til Helen Gibson, Nicola Leonard eller Susannah Little hos Porter Novelli på +44 1295 22440 ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=4695&lang=NO M3Power barberhøvel http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=4696&lang=NO David Beckham