Snart presenteres årets julegave for barn

Snart vil appen Gimi kunne avsløre årets julegave for barn. Gimi har laget en statistisk undersøkelse blant sine 400.000 brukere, og viser hva barna har på ønskelistene sine til juleaften 2017.

Gimi er en app der barn og foreldre sammen kan håndtere barnas uke- eller månedspenger. I appen kan barn sette opp egne sparemål samt skrive ønskesedler, og det er disse som ligger til grunn for undersøkelsen som har et utvalg på over 400 000 nordiske brukere.

Årets Julegave for Barn utvikles ut fra følgende kriterier:

• Produktene har hatt mest øking av alle sparemål i appen Gimi under 2017
  • Produktene er blant de ti vanligste sparemålene i appen Gimi for 2017

Årets Julegave for Barn presenteres sammen med Barnas Juleønsker som viser:

• Barnas fem vanligste ønsker til jul
  • Barnas ti mest ønskede spill til jul
  • 5-8 åringers vanligste juleønsker
  • 9-12 åringers vanligste juleønsker
  • 13-16 åringers vanligste juleønsker

Pressemelding av Årets Julegave for Barn og Barnas juleønsker 2016 sendes ut torsdag den 16 november. Vær vennlig å kontakt oss for å få tilgang til pressemeldingen eller forhåndsmateriale før det kommer på trykk.

For mer informasjon eller forhåndsmateriale:

Philip Haglund
VD Gimi AB
Mail: philip.haglund@gimitheapp.com
PR-chef Gimi AB
Mail: martina@gimitheapp.com

Gimi AB er et svensk selskap som arbeider for samfunnet for å hjelpe barn bedre å håndtere penger på en sunn og ansvarlig måte. Selskapet har utviklet en app som gir både foreldre og barn verktøy for å fremme en trygg, læreriktig og morsom privat økonomi. Appen har over 420.000 brukere og er for tiden etablert over hele Norden. Les mer på www.gimitheapp.com