Invitasjon til presentasjon av Gjensidiges resultater for 1. kvartal 2011

Gjensidige konsern (Ticker: GJF) legger frem resultatene for 1. kvartal 2011 den 12. mai kl 07:00.

Presentasjoner holdes av konsernsjef Helge Leiro Baastad og visekonsernsjef Tor Magne Lønnum i Oslo den 12. mai og i London den 13. mai.

12. mai (Oslo)

09.00
Presentasjon av resultatene på Gjensidiges hovedkontor, Drammensveien 288, Lysaker. Presentasjon og spørsmålsrunde holdes på norsk.

Presentasjonen vil streames og kan sees direkte og som opptak på www.gjensidige.com.

Vennligst registrer din deltakelse på presentasjonen ved å sende epost til ir@gjensidige.no innen 10. mai kl 12.00.

14.00
Telefonkonferanse med presentasjon og spørsmålsrunde på engelsk. Telefonkonferansen vil bli tatt opp og gjøres tilgjengelig på www.gjensidige.com kort tid etter at konferansen er avsluttet.

Innringingsdetaljer:
+47-80080119 (Norge) eller +47-23184501 (utlandet).

13. mai (London)
ABG Sundal Collier arrangerer presentasjon og en-til-en investormøter for Gjensidige i London forbindelse med 1. kvartal 2011. Presentasjonen er åpen for både investorer og analytikere.

12.00 GMT
Presentasjon av resultatene holdes på The Westbury Hotel (The Broadway Room), Bond Street (på hjørnet av Conduit Street), London W1S 2YF.

Vennligst registrer din deltakelse på presentasjonen ved å sende epost til Ann Crowley (ABG Sundal Collier), ann.crowley@abgsc.co.uk innen 11. mai kl 12 GMT.

For mer informasjon om Gjensidige, vennligst se www.gjensidige.com

For ytterligere spørsmål, kontakt:
Konstituert IR-direktør, Gjensidige Forsikring ASA: Finn Frost Anonsen, Tlf: +47 918 94 737
Informasjonsdirektør, Gjensidige Forsikring ASA: Øystein Thoresen, Tlf: +47 952 33 382