Invitasjon til presentasjon av Gjensidiges resultater for Q3 2011

Gjensidige konsern (Ticker: GJF) legger frem resultatene for Q3 2011 den 10. november kl 7:00 CET.

Presentasjoner holdes av konsernsjef Helge Leiro Baastad, CFO Catharina Hellerud og konserndirektør Martin Danielsen, i Oslo den 10. november og i London den 11. november.

10. november (Oslo)

9.00 CET
Åpen presentasjon av resultatene på Gjensidiges hovedkontor, Drammensveien 288, Lysaker. Presentasjon og Q&A holdes på norsk.

Vennligst registrer din deltakelse på presentasjonen ved å sende epost til ir@gjensidige.no innen 8. november kl 12 CET.

Presentasjonen vil også streames og kan sees direkte og som opptak på www.gjensidige.com.

14.00 CET
Telefonkonferanse med presentasjon og Q&A på engelsk. Telefonkonferansen vil bli tatt opp og gjøres tilgjengelig på www.gjensidige.com kort tid etter at konferansen er avsluttet.

Innringingsdetaljer:
800 80 119 (fra Norge) eller +47 23184501 (fra utlandet).

Replay er tilgjengelig kort tid etter at konferansen er avsluttet, på telefon +47 23184502. Pinkode: 1805# Ref: 805#

11. november (London)

Berenberg Bank arrangerer gruppepresentasjon og en-til-en investormøter for Gjensidige i London forbindelse med Q3 2011. Gruppepresentasjonen er åpen for både investorer og analytikere.

12.30 GMT
Gruppepresentasjon av resultatene holdes hos Berenberg Bank, 60 Threadneedle Street, London EC2R 8HP

Vennligst registrer din deltakelse på gruppepresentasjonen ved å kontakte Jessica Knott (Berenberg), email: jessica.knott@berenberg.com, telefon +44 20 3207 7816 innen 9. november kl 12 GMT.

For mer informasjon om Gjensidige, vennligst se www.gjensidige.com

For ytterligere spørsmål, kontakt:
IR-direktør, Gjensidige Forsikring ASA: Janne Flessum, Tlf: +47 915 14 739
Informasjonsdirektør, Gjensidige Forsikring ASA: Øystein Thoresen, Tlf: +47 952 33 382