• Goodtech ASA/

Goodtech Products AS leverer Seacom utstyr til ASCO-base­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

Goodtech Products har levert en Seacom hydraulisk løftevogn med kapasitet på 100t og 8 sett bukker til ASCO-basen i Tananger. Utstyret brukes til intern transport av betongbelagte stålrør i forbindelse med ASCOs rør-prosjekt for Statoil på Gudrun feltet.

Bukkesettene vil lastes med ca. 9500 rør i dette prosjektet.

Seacom løftevognen har en plattformstørrelse på L= 12m, bredde 3m. Plattformen er videre dekket med ståldekke som gjør at vognen også kan brukes til intern transport av annet gods i tillegg til bukkesettene.

I følge Hans Petter Sønju hos ASCO Norge i Tananger ble Goodtech Products valgt som leverandør på grunn av at man kunne tilby utstyr for effektiv håndtering av rør. Seacom-vognen har blant annet store hjul, noe som gir bedre kjøreegenskaper på gruset område. Dermed reduseres behovet for asfalterte arealer.

Goodtech Products har de senere årene levert hydrauliske løftevogner til flere av offshorebasene langs kysten. I tillegg til løftevognene leverer selskapet også bukkesett og kassetter.

For mer informasjon, kontakt Goodtech Products AS:

Gordon Lindseth­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­, Salgssjef Interntransport­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­, dir.tlf: 22 79 08 06­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­, e-post: gordon.lindseth@goodtech.no­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

Goodtech Products AS er en ledende produktleverandør og representerer verdensledende produsenter innenfor fagområdene instrumentering, industriell kommunikasjon, automatisering og logistikk. I markedet er Goodtech Products blant annet kjent for varemerker som Rockwell Automation, Kepware, Loop Telecom, Remote Control og MAFI. Goodtech Products er et heleid datterselskap av det børsnoterte teknologi-konsernet Goodtech ASA (OSE:GOD).