Goodtech reiser på Norgesturné

Goodtech reiser Norge rundt for å besøke lokale produksjonsbedrifter. Selskapet mener at lokal kompetanse og arbeidskraft koplet med teknologi sikrer konkurransekraft og fremtidig produksjon i Norge.

I en tid hvor mye kommunikasjon går over epost og telefon velger Goodtech å legge ut på en turné for å besøke lokale produksjonsbedrifter. Formålet er å hjelpe konkurranseutsatt industri til å produsere mer effektivt og miljøvennlig.

Over 3000 km skal kjøres med egen turnébuss, fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør, fra Bergen i vest til Halden i øst.

-          Vi gleder oss til å komme på veien og få treffe gamle og nye kunder, sier Lars Wasa Andersen, salgssjef ved Projects & Services, Oslo. Målet er å besøke 50-60 kunder i løpet av de fem ukene vi er på veien.

I tillegg til de forhåndsavtalte kundemøtene er Lars Wasa Andersen og hans kollegaer tilgjengelige for publikum underveis. Reiseruten starter i Tromsø den 27.08.2012 og fortsetter som følger:

Uke 35: Tromsø – Trondheim

Uke 36: Trondheim – Bergen

Uke 37: Bergen – Kristiansand

Uke 38: Kristiansand – Oslo

Uke 39: Østfold

For nærmere avtale og mer informasjon om turneen kontakt:

Lars Wasa Andersen, Salgssjef Elektro og Automasjonsprosjekter, tlf. 932 83 396, E-post: lars.wasa.andersen@goodtech.no
Per Gjert Urdahl, Salgssjef Industriell IT, tlf. 466 23 071, E-post: per.gjert.urdahl @goodtech.no

Goodtech ASA er notert på Oslo Børs, omsetter for ca. NOK 2 milliarder og har over 1400 medarbeidere på et 40-talls steder i Norge, Sverige og Finland. Selskapet leverer prosjekter, tjenester og produkter innen elektro- og prosessteknikk, miljøteknikk og industriteknikk til energi, industri, infrastruktur, bygg og offentlig sektor i Norden.

Forretningsområdet Projects & Services er en ledende løsnings- og tjenesteleverandør innen elektro, automatisering og industriell IT i Norden. I Norge har Goodtech Projects & Services ca. 170 ansatte med bred kompetanse og lang erfaring med prosjektleveranser til landbasert industri og offshore. Leveransene spenner fra rådgivning til leveranse av komplette fabrikker der automasjon, styring, elektro og industriell IT er avgjørende for produksjonens effektivitet og kvalitet.

www.goodtech.no