Marinegodkjente strømforsyninger­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

Allen-Bradleys 3 serier av strømforsyninger 1606-XLP/XLE/XLS(0,6-40A), samt DC UPS har nå fått marinegodkjenning (ABS,GL,RINA).

Kjennetegnet på Allen-Bradleys strømforsyninger er blant markedets høyeste virkningsgrad, faktisk helt opp til 95,4%. Dette bidrar til svært lav varmeavgivelse som sammen med ekstremt kompakte byggemål passer godt inn i små kapslinger. Temperatur spesifikasjon(drift) er -25 grader C - +70 grader C.

XLS-serien greier hele 150% belastning i inntil 5 sekunder og takler dermed de aller tøffeste startbelastninger. Multi-inngangsspenning og lastdelingsfunksjon gjør parallellkobling av strømforsyninger sikkert.

Knut Holager, Goodtech Products AS, tlf +47 22 79 05 20, E-post: salg@goodtechproducts.no

Goodtech Products AS er en ledende produktleverandør og representerer verdensledende produsenter innenfor fagområdene instrumentering, industriell kommunikasjon, automatisering og logistikk. I markedet er Goodtech Products blant annet kjent for varemerker som Rockwell Automation, Kepware, Loop Telecom, Remote Control og MAFI. Goodtech Products er et heleid datterselskap av det børsnoterte teknologi-konsernet Goodtech ASA (OSE:GOD).

Om oss

Goodtech er notert på Oslo Børs, omsetter for ca NOK 2,2 milliarder og har over 1500 medarbeidere på et 40-talls steder i Norge, Sverige og Finland. Selskapet leverer prosjekter, tjenester og produkter innen elektro- og prosessteknikk, miljøteknikk og industriteknikk til energi, industri, infrastruktur, bygg og offentlig sektor i Norden.