Hafslund - Invitasjon til presentasjon av 1. kvartal 2013

Hafslund presenterer resultatene for 1. kvartal 2013 tirsdag 7. mai kl. 09.00. Aksjonærrapporten for 1. kvartal 2013 blir offentliggjort samme dag cirka kl. 08.00. I etterkant av resultatfremleggelsen vil nettvirksomheten presenteres ved Kristin Lian, konserndirektør Nett.

Resultatpresentasjonen blir avholdt på norsk på Hotel Continental i Stortingsgata 24/26 i Oslo og vil være tilgjengelig via web-cast på www.hafslund.no.

For påmelding til resultatpresentasjonen, send en e-post til red@hafslund.no.

Oslo 29. april 2013

Hafslund AS er et rendyrket energi- og infrastrukturselskap eid 100 prosent av Oslo kommune. Hafslund AS eier Norges største nettselskap, Hafslund Nett AS. I tillegg har Hafslund 49 prosent eierandel i Fredrikstad Energi AS, 100 prosent i BioEl Fredrikstad AS, samt enkelte mindre investeringer. Hafslund Nett AS har 720.000 nettkunder i Oslo, Akershus og Østfold, et område med betydelig befolkningsvekst. Den regulerte nettvirksomheten sikrer stabil og forutsigbar avkastning på den investerte kapitalen. Fram til 4. august 2017 var Hafslund ASA et energikonsern notert på Oslo Børs med virksomhetsområder kraftproduksjon, nettvirksomhet, varme og strømsalg. Fra 4. juli 2018 er Hafslund AS en del av energikonsernet Hafslund E-CO.