HNA - PRESENTASJON AV REGNSKAP 3. KVARTAL 2001

fredag 23. november kl. 10.00

i Hafslunds lokaler i Karenslyst Allè 11. Innkjøring Sjølyst fra Bygdøylokket. Bruk gjerne parkeringshus mellom ICA og Karenslyst Allè 11. Parker da i 5. etasje på Hafslund ASAs parkeringsplasser.

Påmelding skjer til Mona H. Nymo, enten pr. telefaks 23 01 42 72, telefon 23 01 42 58 eller e-mail: mona.nymo@hafslund.no

Det gjøres oppmerksom på at regnskap 3. kvartal 2001 er tilgjengelig ved selskapets kontor i Karenslyst Allè 11 fra kl. 10.00 den 23. november 2001 og på internettadresse http://www.huginonline.no/HNA

HAFSLUND ASA

Sign.
Rune Bjerke
adm. direktør

Hafslund ASA er et norsk selskap notert på Oslo Børs og er et av de største børsnoterte kraftkonsernene i Norden. Selskapet er en ledende strøm- og fjernvarmeleverandør med hovedtyngden av kunder i Oslo og Akershus. Hafslund eier Norges største strømnett, har produsert fornybar energi fra vannkraft i mer enn 100 år, og har virksomheter innen energiutnyttelse av bioenergi og avfall.