HNA/HNB – Heidi Ulmo ny CFO i Hafslund

Heidi Ulmo blir ny konserndirektør for Økonomi og finans (CFO) i Hafslund fra medio august 2012.

Ulmo (f. 1972) har siden juni 2010 vært Director i DNB Markets, Corporate Finance. Før det var hun CFO i Infratek ASA (2007-2010) og ansvarlig for investor relations og konsernstrategi i Hafslund (2005-2007). Ulmo har videre vært prosjektleder i Carnegie Investment Bankings corporate finance avdeling i Oslo (2000-2005) og har arbeidserfaring fra PwC i London (1998-2000) og McKinsey i Oslo (1996-97).

Ulmo har en MSc i International Accounting and Finance fra London School of Economics og er siviløkonom fra University of Strathclyde, Glasgow. Ulmo er i tillegg utdannet Chartered Financial Analyst (CFA).

Oslo, 30. april 2012

Konsernsjef Finn Bjørn Ruyter, tlf +47 911 38 199