HNA/HNB - Kapitalmarkedsdag

Hafslunds Kapitalmarkedsdag vil finne sted tirsdag 13. september 2005 i Oslo Konserthus.

Dagens program vil gi innsikt i Hafslunds strategi, forretningsområder og videre utvikling.

Konsernsjef Rune Bjerke med konsernledelse vil presentere.

Det vil i etterkant arrangeres besøk på Hafslunds driftssentral for omvisning og presentasjon av nett og produksjonsvirksomheten.

Presentasjonene vil finne sted på norsk, men deler av presentasjonen vil bli lagt ut på www.hafslund.no med engelsk tale i etterkant av CMD.

•  Dato: tirsdag, 13. september, kl. 08.30 - 12.00 (frokost serveres fra kl. 08.00).
  •  Sted: Oslo Konserthus, Lille Sal, Munkedamsveien 14, Oslo.
  •  Besøk Hafslunds driftssentral på Smestad, tid: 12:15 - ca. 14:00 (transport til og fra Oslo Konserthus samt enkel lunsjservering)
    Registrering via Norske Finansanalytikeres Forening på lenken nedenfor:

For ytterligere informasjon kontakt:
    Direktør Investor Relations, Heidi Ulmo, tlf. 909 19 325/ heidi.ulmo@hafslund.no.