HNA/HNB - Meldepliktig handel

Meldepliktig handel av primærinnsidere i Hafslund ASA.

Alle ansatte i Hafslund konsernet som omfattes av inngått rammeavtale vedr. lønnsoppgjøret våren 2007 er vederlagsfritt tilbudt opp til 102 B-aksjer i Hafslund ASA avhengig av stillingsprosent og ansettelsestid. Øvrige ansatte er tilbudt å kjøpe opp til 100 B-aksjer til 20 prosent rabatt til markedskurs. Tilbudet er en del av Hafslunds lønnsoppgjør for 2007 og oppnådd årsresultat.

Følgende primærinnsidere inngikk den 27. mai 2008 avtale om å bli tildelt Hafslund B-aksjer som en del av dette lønnsoppgjøret, og vil etter dette, direkte og indirekte, eie:

Primærinnsider

Lars Ove Johansen
450
0

* Nærstående til Tove Pettersen har fått tildelt 102 B-aksjer og eier etter dette 3 306 B-aksjer i Hafslund ASA.

Oslo, 28. mai 2008

Investokontakt, Lars Ove Johansen, tlf. 99 29 14 60