HNA/HNB - Meldepliktig handel

Meldepliktig handel av primærinnsidere i Hafslund ASA.

Alle ansatte i Hafslund konsernet som omfattes av inngått rammeavtale vedr. lønnsoppgjøret våren 2006 er vederlagsfritt tilbudt opp til 175 B-aksjer i Hafslund ASA avhengig av stillingsprosent og ansettelsestid. Øvrige ansatte er tilbudt å kjøpe opp til 175 B-aksjer til 20 prosent rabatt til markedskurs. Tilbudet er en del av Hafslunds moderate lønnsoppgjør for 2006 og oppnådd årsresultat.

Følgende primærinnsidere inngikk den 25. mai 2007 avtale om å bli tildelt Hafslund B-aksjer som en del av dette lønnsoppgjøret, og vil etter dette, direkte og indirekte, eie:

Navn

Vidar Ovesen
Heidi Ulmo
-

* Nærstående til Tove Pettersen har fått tildelt 175 B-aksjer og eier etter dette 3 204 B-aksjer i Hafslund ASA.

Oslo, 29. mai 2007

Direktør Investor Relations, Heidi Ulmo, tlf. 90 91 93 25