HNA/HNB - Ny konserndirektør i Hafslund ASA

Karen Onsager (31) er fra 17. september 2008 ansatt som konserndirektør for kommunikasjon og går inn i konsernledelsen i Hafslund ASA.

Karen Onsager har vært ansatt i Hafslund siden 2005, og kommer fra stillingen som informasjonsdirektør hvor hun har vært ansvarlig for konsernets informasjonsarbeid og markedskommunikasjon. Onsager har tidligere vært informasjonssjef for forretningsområdet Marked i Hafslund. Hun har videre bakgrunn som informasjonssjef hos Dressmann og informasjonsansvarlig i Metropol TV.
Onsager har en bachelorgrad i kommunikasjon med fordypning i journalistikk og tv-produksjon fra Goldsmiths College i London.
Onsager vil som konserndirektør for kommunikasjon ha ansvar for konsernets informasjonsarbeid, markedskommunikasjon, samfunnskontakt og omdømmearbeid.

Onsager og nærstående eier 277 aksjer i Hafslund ASA.

Oslo, 17. september 2008

For ytterligere informasjon: Konserndirektør for kommunikasjon, Karen Onsager, tlf. 920 87 007