HNA/HNB Invitasjon til presentasjon av 2. kvartal 2010

Hafslund presenterer resultatene for 2. kvartal 2010 torsdag 15. juli. Selve presentasjonen begynner klokken 09.00. Det vil bli enkel servering i forkant av presentasjonen. Vi vil også benytte anledningen til å gi en kort presentasjon av sluttbrukermarkedet innen strømsalg og bakgrunn for en nordisk satsning v/konserndirektør for Marked, Kari Ekelund Thørud.

Rapport for 2. kvartal 2010 blir offentliggjort onsdag 14. juli cirka klokken 16.30.

Resultatpresentasjonen vil bli avholdt på Hafslunds hovedkontor i Drammensveien 144 på Skøyen i Oslo. Resultatpresentasjonen på norsk vil også være tilgjenglig via web-cast på www.hafslund.no.

For påmelding til resultatpresentasjonen, send en e-post til: red@hafslund.no.

Oslo 5. juli 2010