HNA/HNB Tilbud til aksjonærer med under 100 aksjer

Hafslund gir alle aksjonærer med under 100 (en børspost) Hafslund A- og/eller B-aksjer et frivillig tilbud om omkostningsfritt å selge sine aksjer. Tilbudet er sendt pr. post og gjelder frem til 27. november.

Hafslund har i overkant av 5.000 aksjonærer med under en børspost. Tilbudet er et resultat av henvendelser fra aksjonærer som ønsker å selge små aksjeposter i selskapet. Tilbudet er omkostningsgunstig for aksjonærene og vil redusere Hafslunds aksjonærkostnader.

Tilbudet gis til høyeste aksjekurs av 117,- kroner for Hafslunds A-aksje og 118,- kroner for Hafslunds B-aksjer (børskurs (sluttkurs) 13. november) og børskurs (sluttkurs) på respektive aksjer den 27. november, siste dagen i tilbudsperioden.

Se vedlagte tilbudsdokumentasjon.

Oslo, 14. november 2006