Franchisekonferanse

Handel og Kontor i Norge arrangerer Franchisekonferanse tirsdag 17. mars kl 10 -15 i Oslo kongressenter Folkets Hus, sal D.

Pressen er herved invitert.

Franchise i varehandelen: "Makt uten ansvar - ansvar uten makt".

Stein Stugu fra De Facto og Jannika Falander fra vårt søsterforbund Handels i Sverige vil innlede til konferanse om franchiseproblemetaikken. I tillegg vil det bli paneldebatt hvor følgende vil sitte i panelet:

Peggy Hessen Følsvik, Handel og Kontor
Jannika Falander, Handels
Stein Stugu, De Facto
Grethe Fossli, LO
Kim Nordlie, HSH
Per Rune Henriksen, DNA
Tor Brostigen, SV
Børge Nilsen, Norges Franchiseforening

Paneldebatten vil bli ledet av Anders Thue.

Fullstendig program følger vedlagt.