Tariffkonferanse - Handel og Kontor i Norge

Pressen inviteres herved til dag 2 av tariffkonferansen i Handel og Kontor i Norge

Handel og Kontor i Norge arrangerer tariffkonferanse 11. – 12. november på Quality Hotel Sarpsborg. Torsdag 12. november kl. 9 – 12.30 vil man ta for seg utfordringer i tariffoppgjøret 2010. Her vil man få synspunkter fra arbeidsgiverorganisasjonene NHO, HSH og SAMFO. Deretter vil det bli paneldebatt med Kim Nordlie fra HSH, Rolf Negård fra NHO og Torgeir Kroken fra SAMFO. Panelleder er forbundsleder Sture Arntzen. Programmet fra kl. 9 – 12.30 torsdag 12. november er åpen for pressen. Quality Hotel Sarpsborg, Bjørnstadveien 20, 1713 Sarpsborg For ytterligere spørsmål kontakt informasjonsansvarlig Kjetil Neskvern på telefon 911 51 012.