Henkel lanserer app for iPad

Henkels app for iPad er nå tilgjengelig i App Store. Hold kontakt med Henkel ved hjelp av Henkel App, som er gratis, og få siste nytt og tilgang til et stort utvalg videoer om Henkel. Den nye appen gir iPad-brukere lett tilgjengelig informasjon, enten det gjelder bedriftsnyheter, de tre forreningsområdene, Henkels visjon og verdier, selskapets nye strategi, økonomiske rapporter eller bærekraftstrategien. Dessuten gir appen tilgang til andre Henkel-apper samt Henkels sosiale mediekanaler.

Med sin nye app tilbyr Henkel målgruppene en dynamisk løsning for å holde seg oppdatert om selskapet, enten de er på nett eller ikke. Henkel har allerede optimalisert sine klassiske nettsteder slik at de passer for smarttelefon. Den nye Henkel-appen gir nå iPad-brukere mulighet til å holde seg à jour med selskapet. Det foreligger allerede planer om å lansere en Android-versjon til neste år. Ytterligere innhold og funksjoner vil bli tilgjengelig i løpet av 2013.

Appen er tilgjengelig over hele verden på engelsk og tysk. Du finner den i App Store ved å søke på “Henkel” eller ved å bruke lenken https://itunes.apple.com/de/app/henkel/id580146237?mt=8. Nedlasting er gratis.

iPad-brukere kan finne informasjon om selskapet i den nye Henkel-appen.

Hold deg oppdatert med siste nytt om Henkel.

Appen tilbyr også nyttige fakta om Henkels bærekraftstrategi.

Informasjon om selskapet og de tre forretningsområdene er også tilgjengelig i appen.

Henkel App gir tilgang til andre apper fra Henkel.

Om oss

Henkel driver virksomhet over hele verden med ledende varemerker og teknologier innen tre bedriftsområder:Beauty Care, vask og husholdningsrengjøring samt lim, tetting og overflatebehandling. Selskapet ble grunnlagt i 1876 og har i dag en markedsledende posisjon, både på konsumentområdet og i industrien med velkjende varmerker som Schwarzkopf, Barnängen Loctite og Pattex. Henkel har ca. 47000 ansatte, og rapporterte i 2012 en omsetning på 16 510 millioner euro og en gevinst på 2 335 millioner euro. Henkel er notert på den tyske børsen DAX. Henkel Norden har ca. 430 medarbeidere og omsatte 207,6 millioner euro i 2012.