Enkelt å oppgradere innredningen med InnoTech DesignSide

Jönköping, 27. juni 2011. Hettichs skuffekonsept InnoTech med skuffesidene DesignSide gjør det lett for møbelprodusenter å oppgradere innredningsdeler ved å bruke skuffesider i ulike materialer. Samme skuffeprofil kan brukes, uansett materialvalg.

DesignSide er en del av Hettichs populære plattformkonsept InnoTech, som gjør det mulig å bruke skuffesider i glass, stein eller andre materialer uten å bruke den vanlige listen på sidene. Samme skuffeprofiler kan dessuten brukes til ulike typer skuffer og uttrekkssystemer.

– DesignSide monteres i slutten av skuffeproduksjonen, noe som reduserer kostnadene til produksjon, lager og logistikk, sier Ulf Svensson, adm. dir. for Hettich Skandinaviska.

Med DesignSide er borehullene helt like, noe som innebærer at skuffer til kjøkken, baderom og andre innredningsmiljøer raskt kan oppgraderes. DesignSide finnes i to høyder samt med henholdsvis enkelt og fullt uttrekk.

Uansett hvordan skuffesidene er utformet, er det flere valgmuligheter med hensyn til organisering av innholdet. Det nye OrgaStore Premium-systemet holder alt på riktig plass i skuffen.

adm.dir., Hettich Skandinaviska

Hettich er verdensledende innen beslag og komponenter for møbler og innredning. Hettich har kunder innenfor møbelindustri, møbelsalg og produksjon. I Sverige og Norge selges og markedsføres produktene av Hettich Skandinaviska AB. Hettich International har 5 800 medarbeidere fordelt på de vel 100 landene der bedriften er representert – alltid nær kunden.

Tags: