Nye lyssterke PowerLite gjør entré hos Hettich

Hettichs nye produkt innen belysning, PowerLite, har LED-teknikkens alle fordeler. PowerLite gir best belysning i alle typer møbelapplikasjoner for kjøkken, bad, soverom, stue, butikk og hotell.

LED er framtidens belysningsteknikk, både når det gjelder designmuligheter og energieffektivitet. PowerLite er en svært lyssterk 3 W Power-LED med LED-teknikkens alle fordeler. PowerLite er ideell som erstatning for halogenbelysning.

– PowerLite er et helt nytt produkt for oss. Vi har hatt andre LED-produkter, men dette er den første LED-lampen som helt kan erstatte halogen. PowerLite er belysningen som gjør vårt LED-program komplett, sier Ulf Svensson, adm.dir. for Hettich Skandinaviska.

Fordelene med PowerLite er som med annen LED-belysning, lang levetid, lavt energiforbruk og lav varmeutvikling. Et svært miljøvennlig alternativ. PowerLite er også klassifisert for bad og våtrom med IP-klasse 44. Valgfritt tilbehør til PowerLite er en boks for utvendig montering, som gjør at man slipper å bore i møbelet.

Vedlagte bilder kan brukes fritt.

adm.dir., Hettich Skandinaviska
+46 36 31 23 30
+46 70 510 97 86

+46 36 34 51 13
+46 70 695 60 99

_____________________________________________________________________________________
Hettich er verdensledende innen beslag og komponenter for møbler og innredning. Hettich har kunder innenfor møbelindustri, møbelsalg og produksjon. I Sverige og Norge selges og markedsføres produktene av Hettich Skandinaviska AB. Hettich International har 5 800 medarbeidere fordelt på de vel 100 landene der bedriften er representert – alltid nær kunden.

Tags: