Resultatfremleggelse 3. kvartal 2011

Onsdag 2. november 2011 klokken 08:30 legger Finanshuset Acta frem sitt resultat for 3. kvartal 2011.

Actas ledelse vil benytte anledningen til å invitere aksjonærer, analytikere, meglere og næringslivspresse til presentasjonen, som vil bli holdt av konsernsjef Geir Inge Solberg og finansdirektør Christian Tunge.

Presentasjonen vil finne sted på Felix Konferansesenter, Bryggetorget 3, Vika, Oslo. Presentasjonen er åpen for alle. Presentasjonen vil holdes på norsk og vil også kunne sees direkte eller i ettertid på internett. Vennligst benytt link som er utlagt på Actas investor relations internettsider på www.acta.no/ir-no. Linken vil være tilgjengelig først kort tid før presentasjonen.

Det vil i tillegg bli avholdt en telefonkonferanse på engelsk klokken 14:00 med konsernsjef Geir Inge Solberg og finansdirektør Christian Tunge. Telefonkonferansen vil inneholde en oppsummering av kvartalsrsrapporten etterfulgt av en spørsmålsrunde.

Hvordan delta på telefonkonferansen:
Telefonnummer: +44 20 7136 2056
Kode: 6810142

Før oppkobling til konferansen vil alle deltagere bli bedt om å oppgi navn og selskap, og det anbefales derfor å ringe inn minst 5 minutter før start for å unngå forsinkelser.

Stavanger 26. oktober 2011

Acta Holding ASA