RESULTATFREMLEGGELSE 4. KVARTAL 2008

Onsdag 11. februar 2009 klokken 08:30 legger Acta Holding ASA frem sitt resultat for 4. kvartal 2008. Actas ledelse vil benytte anledningen til å invitere aksjonærer, analytikere, meglere og næringslivspresse til presentasjonen, som vil bli holdt av konsernsjef Simen Mørdre og finansdirektør Christian Tunge. Presentasjonen vil finne sted på Hotel Continental, Stortingsgaten 24/26, Oslo. Presentasjonen er åpen for alle.

Presentasjonen vil holdes på norsk og vil også kunne sees direkte eller i ettertid på internett. Vennligst benytt link som er utlagt på Actas investor relations internettsider på www.acta.no. Linken vil være tilgjengelig først kort tid før presentasjonen.

Det vil i tillegg bli avholdt en telefonkonferanse på engelsk klokken 14:00 med konsernsjef Simen Mørdre og finansdirektør Christian Tunge. Telefonkonferansen vil inneholde en oppsummering av kvartalsrapporten etterfulgt av en spørsmålsrunde.

Hvordan delta på telefonkonferansen:

Telefonnummer: +44 (0)20 7138 0826
Kode: 1364569

Før oppkobling til konferansen vil alle deltagere bli bedt om å oppgi navn og selskap, og det anbefales derfor å ringe inn minst 5 minutter før start for å unngå forsinkelser.

Et opptak vil være tilgjengelig de syv påfølgende dagene ved å ringe telefonnummer +44 (0)20 7806 1970 med kode 1364569#.

Stavanger, 4. februar 2009
Acta Holding ASA

Christian Tunge
Finansdirektør