Resultatfremleggelse 4. kvartal 2011

Onsdag 29. februar 2012 klokken 08:30 legger Finanshuset Acta frem sitt resultat for 4. kvartal 2011. Konsernets ledelse vil benytte anledningen til å invitere aksjonærer, analytikere, meglere og næringslivspresse til presentasjonen, som vil bli holdt av styrets leder, konsernsjef, finansdirektør og administrerende direktør i Acta Markets.

Presentasjonen vil finne sted på Felix Konferansesenter, Bryggetorget 3, Vika, Oslo. Presentasjonen er åpen for alle. Presentasjonen vil holdes på norsk og vil også kunne sees direkte eller i ettertid på internett. Vennligst benytt link som er utlagt på Actas investor relations internettsider på www.acta.no/ir-no. Linken vil være tilgjengelig først kort tid før presentasjonen.

Konsernets ledelse vil i tillegg avholde en telefonkonferanse på engelsk klokken 15:00 som vil inneholde en oppsummering av kvartalsrapporten etterfulgt av en spørsmålsrunde.

Hvordan delta på telefonkonferansen:

Telefonnummer: +44(0)20 7136 6283

Kode: 7495385

Før oppkobling til konferansen vil alle deltagere bli bedt om å oppgi navn og selskap, og det anbefales derfor å ringe inn minst 5 minutter før start for å unngå forsinkelser.

Stavanger 24. februar 2012

Acta Holding ASA

Christian Tunge

Finansdirektør