HTC LANSERER HTC SENSATION XL MED BEATS AUDIO™

Report this content

Beats-integrasjon kombinert med en utrolig 4,7-tommers skjerm gir en kraftig underholdningsopplevelse

LONDON – 6. oktober, 2011 – HTC Corporation, en global designer av smarttelefoner, lanserte i dag den nye HTC Sensation™ XL med Beats Audio™-integrasjon. Denne siste nyskapningen er et resultat av det nye partnerskapet mellom HTC og Beats som ble kunngjort i august, og løfter mobil underholdning til et nytt nivå med en utrolig skjerm og en spesifikt optimalisert lydopplevelse. HTC Sensation XL og HTC Sensation XE føyer seg i rekken av flere HTC smarttelefoner som gir kundene integrert Beats Audio.

«Med Beats Audio, fortsetter HTC Sensation XL HTCs forpliktelse med å levere den beste mulige lyden på telefonen din, enten du lytter til musikk, ser en film eller spiller et spill,» sa Peter Frølund, adm.dir. i HTC Nordic. «Dette er et fantastisk eksempel på hvorfor vårt partnerskap med Beats gir så mye mening for kunder i dag og i fremtiden.»

«HTC er en fantastisk partner, og har trykket til sitt bryst vårt ønske om å gjøre musikkopplevelsen på mobiltelefonen så kraftig og så rik som den kan være,» sier Jimmy Iovine, styreformann for Beats by Dr. Dre.

Design, ytelse og praktfull lyd

Med skjermen på 4,7-tommer, slankt 9,9 mm design og Beats Audio, er HTC Sensation XL spesielt laget for å levere den beste underholdningsopplevelsen med fantastisk lyd og visuell musikkopplevelse, filmer og spill. HTC Sensation XL har unike lydfunksjoner fra Beats som sikrer at kundene vil få høre musikken slik artisten ønsket det.

Unikt for HTC smarttelefoner har HTC Sensation XL inkludert nye lette urBeats™ øretelefoner, laget utelukkende for å integreres med Beats’ lydprofil på mobiltelefonen. Den innebygde mikrofonen gjør det enkelt å bruke hands-free når du ringer, og fjernkontroll på ledningen gjør at kundene kan sette en sang på pause, spole fram eller tilbake samt svare på en samtale under avspilling av en sang.

Kunder kan også sende musikkanbefalinger og sanginformasjon til venner med SMS, e-post eller via deres Facebook-profil. For å tildele det perfekte lydsignalet til en innkommende samtale eller melding fra venner og familie, bruk ringetonetrimmeren til å redigere et musikkspor og legg det til kontaktprofilen til en venn.

HTC Watch™

HTC Sensation XL integrerer HTC Watch™ – en applikasjon og tjeneste som gjør at du har et helt bibliotek av de nyeste, førsteklasses filmene og TV-programmene for hånden. En kan oppdage det siste innen videoinnhold på en enkel og visuelt engasjerende måte. HTC Watch™ bruker teknologien progressiv nedlasting som gjør det mulig å se videoer umiddelbart, uten å vente på nedlastingen av en veldig stor fil. HTC Watch™ gir valget mellom å leie eller kjøpe videoer, og hvis de kjøpes kan kunder se dem på opptil fem forskjellige HTC-enheter.

Ta vare på øyeblikket

HTC Sensation XL har et 8MP kamera som har f/2.2, 28 mm vidvinkellinse med BSI-sensor for å få plass til mer på hvert enkelt bilde og for bedre ytelse ved dårlige lysforhold. I videomodus med HTC Sensation XL kan kundene spille inn et perfekt øyeblikk med enestående klarhet og utrolig stereolyd – perfekt for deling på YouTube, Facebook eller en TV.

Tilgjengelighet

HTC Sensation XL vil bli tilgjengelig i EMEA og Stillehavsområdet i Asia fra midten av oktober. I EMEA, vil HTC også tilby en utgave i begrenset antall som inkluderer en spesialutgave av Beats Solo hodetelefoner.

Om Beats Electronics LLC

Beats Electronics ble etablert i 2006, og er idéen til den legendariske kunstneren og produsenten Dr. Dre og styrelederen i Interscope Geffen A & M Records Jimmy Iovine, som ønsket å utvikle en ny type øretelefoner med evne til å gjengi hele lydspekteret som artister og produsenter hører i profesjonelle innspillingsstudioer. For mer informasjon, besøk http://beatsbydre.com.

Bilder av HTC Sensation XL med Beats Audio kan lastes ned fra HTCs medianett

URL: http://www.htcmedia.net

Brukernavn: htc

Passord: htcmedia

Pressekontakt:
Rikke Juul Hansen
PR Manager for HTC Nordic
Email: rikke_hansen@htc.com
Mobil: 45 53 57 44 56

HTC Corporation (HTC) er et av de raskest voksende selskapene i mobilbransjen. Ved å sette mennesker i sentrum av alt det gjør, skaper HTC nyskapende smarttelefoner som på en bedre måte dekker behovene og fungerer i livet til enkeltpersoner. Selskapet er notert på Taiwan Stock Exchange under ticker 2498. For mer informasjon om HTC, besøk www.htc.com.

Tags: