HTC booster lyden på deres smarttelefoner

HTC introduserer et nytt stykke tilbehør, som gir klar og kraftfull lyd i særklasse. HTC redefinerte lydopplevelsen på smarttelefoner med HTC One og HTC BoomSound lydopplevelsen på smarttelefoner. Nok engang øker HTC standarden med introduksjonen av ​​et nytt tilbehør som er tilpasset HTC smarttelefoner med BoomSound. HTC BoomBass er en kompakt subwoofer med en dedikert forsterker og Bluetooth støtte, som kombinert med HTC BoomSound gir fyldigere og mer kraftfull bass. Subwooferen gjør det mulig for HTC BoomSound’s høyttalere å produsere lyd i høyere kvalitet på lavere frekvenser. Så uansett hvilken musikk eller video, du spiller, er du garantert eksepsjonell lyd, som du alltid kan ha med deg.

Tilgjengelighet
HTC BoomBass vil være tilgjengelig i Norge i løpet av Q4.

Bilder kan lastes ned her: www.htcmedia.net

Brukernavn: htc

Passord: htcmedianet

HTC-konsernet (HTC) ble grunnlagt i 1997 og står bak mange prisbelønte mobiltelefoner og bransjenyheter. Ved å sette menneskene i sentrum for alt de gjør, flytter HTC grensene for design og teknologi ved å skape innovative og personlige opplevelser for kundene rundt om i verden. HTCs portefølje inkluderer smarttelefoner med HTC Sense™ – et grafisk grensesnitt i flere lag som forbedrer brukeropplevelsen kraftig. HTC er notert på børsen i Taiwan (TWSE: 2498). For mer informasjon, besøk www.htc.com.