- Svømme med spekkhoggere eller se dopede delfiner?

Kontakt:
Hurtigruten Group ASA
Besøksadresse: Havnegata 2
8514 Narvik
firmapost@hurtigruten.com
Telefax: 76 96 76 01

HURTIGRUTEN GROUP ASA er et børsnotert konsern basert i Norge, med samlet årlig omsetning på ca. 3,5 milliarder kroner og ca 3400 ansatte.Selskapet driver Hurtigruten og har en ledende norsk posisjon innen reiseliv og kollektivtransport.
Informasjonen er sendt gjennom Observer http://www.waymaker.no
Nedenstående filer kan lastes ned:
http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=317613&fn=wkr0010.doc Eksempel på reiserute for den nye reisetrenden
http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=17835&lang=NO Spekkhogger i Lofoten i det spesielle polarlyset. foto: Solvin Zankel Orca Lofoten
http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=17842&lang=NO Hurtigrute ved kai i Nord-Norsk havn om vinteren. foto: Hurtigruten Group
http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=17843&lang=NO Vinterstemning i ved kysten i nord