Hurtigruten feirer med OL-tilbud

Hurtigruten Group feirer at Nord-Norge er med i kampen om OL 2018, og gir det norske folk OL-pris på reisen Bergen-Kirkenes eller Kirkenes Bergen i april. For ikke helt tilfeldige 2018 kroner* får man en unik mulighet til å oppleve storslått, uberørt natur, selve truimfkortet i Tromsøs OL-søknad.

Det var jubel i Hurtigrutens kontorer da vedtaket fra Idrettstyret ble kjent fredag. Et eventuelt OL i Tromsø vil ha store ringvirkninger for reiselivet i nord, og Hurtigruten Group vil bidra for fullt i det arbeidet som står foran oss.
I umiddelbar glede over Idrettsstyrets vedtak er vårt bidrag å spandere reise, lugar og frokost på de som bestiller reise med oss i april i år. For OL-prisen 2018,- får man oppleve det som har etablert seg som verdens vakreste sjøreise, og naturligvis anledning til å gjeste byen vi alle håper vil bli vertskap for OL 2018 – Tromsø.

- Nå er det først til mølla for de som har noen dager ledig. For 2018 kroner får man reise med lugar og frokost, en reise som normalt koster over tre ganger OL-prisen. .Stadig flere oppdager at ekte opplevelser er den virkelige luksusen. Det søker vi å kunne gi våre reisende hver eneste dag, sier konserndirektør i Hurtigruten Group Leif Øverland.

*Reisen må bestilles og betales senest en dag før avreise. Starttidspunkt må være i april 2007, men reisen kan strekke seg inn i mai måned. Antall plasser er begrenset og spesielle betingelser gjelder. Prisen er kr. 2018,- og dekker reise, lugar og frokost. Reisestrekning er Bergen – Kirkenes eller Kirkenes – Bergen. Man kan reise kortere strekninger for samme pris.