Invitasjon til fremleggelse av resultat for 1. kvartal 2009

Hurtigruten ASA legger frem delårsregnskap for 1. kvartal 2009 torsdag 14. mai 2009

Narvik: Havnegata 2, tredje etasje i møterom `Barøy`, klokken 08.00.
Tromsø: Kirkegata 1, tredje etasje i møterom `Lyngen`, klokken 08.00.

Presentasjonen ledes fra Narvik av administrerende direktør Olav Fjell med videolink til Tromsø, og viseadministrerende direktør/CFO Jens Kristian Johnsen som er til stede i Tromsø. Det serveres enkel frokost.

Oslo: Felix Konferansesenter, Aker Brygge, klokken 14.30.

Tilstede på presentasjonen i Oslo er administrerende direktør Olav Fjell og viseadministrerende direktør/CFO Jens Kristian Johnsen. Denne presentasjonen vil bli holdt på engelsk. Enkel bevertning

Presentasjonen i Oslo vil bli overført direkte på internett via Hegnar TVs web cast.
Følg med på http://cikmedia.serialive.com/embed.php?id=3863

Det vil også være mulig å se denne presentasjonen i reprise på internett.

Vi vil sette pris på om de som ønsker å delta gir tilbakemelding til kommunikasjonssjef Ragnar Norum på e-post: ragnar.norum@hurtigruten.com.