Invitasjon til fremleggelse av resultat for første kvartal 2012

Onsdag 16. mai legger Hurtigruten frem resultatene for første kvartal 2012 kl 08.30.

Narvik:       Havnegata 2, fjerde etasje i møterom `Barøy`, klokken 08.30

Tromsø:     Kirkegata 1, tredje etasje i møterom `Lyngen`, klokken 08.30

Presentasjonen ledes fra Tromsø av administrerende direktør Olav Fjell sammen med CFO Asta Lassesen. Presentasjonen overføres på video til Narvik. Det serveres enkel frokost begge steder.

Investorpresentasjon kjøres på webcast kl 11.00

Webcast: Direkte link: http://webtv.hegnar.no/webcast.php?id=58194

Link vil også bli gjort tilgjengelig på Hurtigruten.no og på hegnar.no

Tilstede på webcast presentasjonen er administrerende direktør Olav Fjell og CFO Asta Lassesen. Denne presentasjonen vil bli holdt på engelsk. Det vil være mulig å se denne presentasjonen i reprise på internett.

Vi vil sette pris på om de som ønsker å delta på pressekonferansene kl 08.30 i Narvik eller Tromsø gir tilbakemelding til kommunikasjonssjef Ragnar Norum på e-post: ragnar.norum@hurtigruten.com.

For nærmere informasjon: Olav Fjell, administrerende direktør, +47 975 79 305, Ragnar Norum, kommunikasjonssjef, +47 957 65 604