Invitasjon til resultatfremleggelse for Hurtigruten ASA

Hurtigruten legger frem resultat for fjerde kvartal 2011 og foreløpig årsresultat for 2011 torsdag 16. februar 2012 kl 0830 i Tromsø og Narvik.

Narvik:       Havnegata 2, fjerde etasje i møterom `Barøy`, klokken 08.30

Tromsø:     Kirkegata 1, tredje etasje i møterom `Lyngen`, klokken 08.30

Presentasjonen ledes fra Tromsø av administrerende direktør Olav Fjell sammen med CFO Asta Lassesen. Presentasjonen overføres på video til Narvik. Det serveres enkel frokost begge steder.

Investorpresentasjon kjøres på webcast kl 11.00

Webcast: Direkte link: http://webtv.hegnar.no/webcast.php?id=44981

Link vil også bli gjort tilgjengelig på Hurtigruten.no og på hegnar.no

Tilstede på webcast presentasjonen er administrerende direktør Olav Fjell og CFO Asta Lassesen. Denne presentasjonen vil bli holdt på engelsk. Det vil være mulig å se denne presentasjonen i reprise på internett.

Vi vil sette pris på om de som ønsker å delta på pressekonferansene kl 0830 i Narvik eller Tromsø gir tilbakemelding til kommunikasjonssjef Ragnar Norum på e-post: ragnar.norum@hurtigruten.com.

For nærmere informasjon: Olav Fjell, administrerende direktør, +47 975 79 305 Ragnar Norum, kommunikasjonssjef, +47 957 65 604