Ny finansdirektør/CFO i Hurtigruten ASA

Anders Olstad (43) har siden september 2009 vært leid inn som CFO i Hurtigruten ASA; hans engasjement varer ut 2011. Asta Lassesen (29) tiltrer som ny CFO i Hurtigruten ASA fra 1. januar 2012

Lassesen har vært ansatt i Hurtigruten ASA siden 2007 og er i dag finanssjef. Hun er utdannet siviløkonom fra Handelshøyskolen i Bodø og arbeidet som revisor i Ernst & Young før hun begynte i Hurtigruten ASA. Lassesen er gift, har ett barn og bor i Tromsø.

- Jeg er godt fornøyd med at Asta har sagt seg villig til å ta på seg denne nye utfordringen. Det er stimulerende at vi finner den best egnede kandidaten til en slik krevende rolle blant våre egne ansatte, sier adm dir Olav Fjell.

Tags: