If Skadeforsikring inviterer til pressemøte

If Skadeforsikring inviterer til pressemøte Tema: Hvor sikre er dagens biler mot tyverier og branner? Tid og sted: Torsdag 16. september kl. 10.00 If Sikkerhetssenter på Ringvoll i Hobøl, Østfold Startsperrer Dagens biler med moderne startsperresystemer har aldri vært mer tyverisikre, men blir likevel stjålet i stort antall. Vi setter derfor fokus på tyveriproblemet i bilforsikring. Bilbranner Samtidig vil vi, ved å sette fyr på biler, vise utvikling av brann i bil - enten brannen starter i motorrom, cupè eller andre steder. Sentrale personer fra forsikring, politi, bilimportør deltar sammen med teknisk ekspertise. Vi regner med at arrangementet vil vare i 3 1/2 time inklusive lunch. Slik kommer du til If sikkerhetssenter, Hobøl. Fra Oslo: Kjør E18 i retning Askim. Ta til høyre i Elvestad-krysset mot Ringvoll (riksvei 120). Etter ca. 10 km. viser skilt mot sikkerhetssenteret til høyre. Fra Moss: Kjør riksvei 120 (etter Mosseporten) mot Elvestad. 200 meter før Ringvoll viser skilt til venstre mot sikkerhetssenteret. Se nærmere info om If sikkerhetssenter på internett: http://www.if.no/sikkerhetssenter Velkommen. For If Skadeforsikring Informasjonsavdelingen Jack Frostad Kontaktpersoner: Informasjonsdirektør Jack Frostad, mobil 92826255 Informasjonssjef Emma Elisabeth Vennesland, mobil 92893719 ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/09/10/20040910BIT21090/wkr0001.pdf Pressemelding i pdf format

Om oss

If forsikrer alt som betyr noe i livet: mennesker, dyr, boliger, biler og mye mer. Vi hjelper også bedrifter slik at de kan fungere som normalt selv om de skulle få en skade. Takket være våre 6 800 dyktige medarbeidere kan 3,6 millioner kunder i Norden og Baltikum føle seg trygge på at de vil få den hjelpen de trenger - hvis noe skulle skje.