IFS Academy utvider sitt tilbud med eLearning og spesialkurs for konsulenter

Lansering av en utvidet katalog med moduler og fjernundervisning

IFS lanserte i dag IFS Academy Learning Center, en fleksibel eLearning-løsning, samt et utvidet tilbud med 20 nye kurs på spesialistnivå.

IFS Academy er lansert for å utdanne og sertifisere partnere og derved bidra til et økosystem av pålitelige IFS-partnere for å støtte og tilby merverdi til IFS sine kunder. IFS Academy gir opplæring innenfor en rekke områder i IFS Applications.

IFS Academy utvider nå sitt tilbud med cirka 20 nye spesialkurs som fokuserer på funksjonelle områder som HR og prosjektstyring samt produksjonsrelaterte moduler i IFS Applications.

I tillegg til de nye kursene lanserer IFS også IFS Academy Learning Center, et verktøy for fjernundervisning av IFS-partnere.

– Vi er veldig glade over å kunne lansere spesialkurs som vil gi konsulentene som jobber med våre løsninger inngående kunnskap og erfaring. Dette kommer til å føre til merverdi for våre kunder. Med nye muligheter innenfor eLearning blir våre undervisningsmoduler tilgjengelige over hele verden, hvilket sikrer en fleksibel og kostnadseffektiv leveranse av IFS-kompetanse, sier Anders Lif, ansvarlig for IFS Academy.

– Utdannelse av vårt personale gjennom IFS Academy har gitt oss en strukturert og fleksibel måte å utvikle vår kompetanse på, sier Eric Vennix, Partner, Deloitte Consulting.

Den nederlandske konsulentvirksomhet og IFS-partner Eqeep er en av de virksomheter som gjennomgår utdannelse og sertifisering:

– IFS Academy har leverert opplæring av høyeste kvalitet og på en profesjonell måte som har tilført vår virksomhet forretningsverdi i form av økt kompetanse. Kursplanen er meget omfattende og selve opplæringen leveres på en fleksibel måte, sier Harm van Echteld, Eqeep.

Siden lanseringen i 2014 har IFS Academy notert en månedlig vekst på cirka 25 prosent i antall personer som er registrert for å delta på et kurs. Mer informasjon om IFS Academy og samlet kursplan finnes på www.ifsworld.com/en/partners/ifs-academy/.

KONTAKTINFORMASJON
Tom Smith
Marketing Director
tom.smith@ifsworld.com

IFS™ er en ledende, global leverandør av forretningssystem som hjelper virksomheter med å bli mer fleksible. Med omfattende kompetanse innen utvalgte bransjer tilbyr IFS et fleksibelt, helintegrert forretningssystem (ERP) inkludert løsninger for vedlikehold (EAM) og service. IFS ble grunnlagt i 1983 og er en børsnotert virksomhet (XSTO: IFS) med cirka 2700 ansatte. IFS hjelper mer enn 2400 kunder over hele verden via egne kontorer og et voksende partnernettverk.

For mer informasjon se www.IFSWORLD.com

Les mer om teknologi, innovasjon og kreativitet på IFS Blogs: http://blogs.ifsworld.com/

Sitater

Harm van Echteld, Eqeep