IFS inngår samarbeidsavtale med Accenture om salg og leveranse i Norden

IFS kunngjør signeringen av en ny samarbeidsavtale med Accenture. IFS og Accenture vil i fellesskap arbeide for nye salgs- og leveransemuligheter med fokus på å øke IFS lisenssalg og Accentures salg av implementerings- og applikasjonstjenester relatert til IFS Applications.

IFS og Accenture skal styrke Accentures eksisterende IFS-praksis ved opplæring og certifisering av cirka 100 konsulenter gjennem IFS Academy.

Avtalen løper over en femårsperiode og kan utvides til andre geografiske områder.

KONTAKTINFORMASJON
Tom Smith
Marketing Director
tom.smith@ifsworld.com

IFS™ er en ledende, global leverandør av forretningssystem som hjelper virksomheter med å bli mer fleksible. Med omfattende kompetanse innen utvalgte bransjer tilbyr IFS et fleksibelt, helintegrert forretningssystem (ERP) inkludert løsninger for vedlikehold (EAM) og service. IFS ble grunnlagt i 1983 og er en børsnotert virksomhet (XSTO: IFS) med cirka 2700 ansatte. IFS hjelper mer enn 2400 kunder over hele verden via egne kontorer og et voksende partnernettverk.

For mer informasjon se www.IFSWORLD.com

Les mer om teknologi, innovasjon og kreativitet på IFS Blogs: http://blogs.ifsworld.com/

Om oss

IFS™ utvikler og leverer programvare til kunder over hele verden som produserer og distribuerer varer, vedlikeholder anleggsmidler og driver service-orienterte bedrifter. Vår bransjekompetanse og våre løsninger sammen med vårt kundefokus har gjort oss til en anerkjent leder og en av de mest anbefalte tilbyderne innen vår sektor. Våre 3500 ansatte støtter mer enn en million brukere over hele verden gjennom lokale kontorer og et voksende partnernettverk. Mer informasjon er tilgjengelig på IFSworld.com. Følg IFS på Twitter: @ifsworld