IFS presenterer et stort antall mobile løsninger

IFS har i den siste tiden lansert en rekke forskjellige mobile løsninger , alt fra verktøy for feltservice til apper for smarttelefoner. Produktinvesteringene er en del av bedriftens strategi for å bli en ledende leverandør innen mobile løsninger for virksomheter.

Etter den vellykkede lanseringen av den første bølgen apper for smarttelefoner samt etableringen av partnerprogram for utvikling av apper , presenterer IFS flere nye løsninger innen serien IFS Touch Apps *. IFS har dessuten utvidet eksisterende løsninger for ytterligere operativsystem. Blant appene som er utviklet av partnere finnes DocBox, utviklet av Addovation , som gjør det enkelt å få tilgang til og dele viktig dokumentasjon fra brukerens mobile enhet samt Employee Files, utviklet av Din ERP , en app for effektivt søk av personalinformasjon.

Feltservice- og vedlikeholdsteknikere kan dra nytte av den intuitive løsningen IFS Mobile Work Order , som er tilgjengelig på både Android- og Windows-plattformene. Løsningen er innebygget i IFS Applications og IFS Metrix Service Management og tilbyr raskere og mer kostnadseffektive implementeringer. Det er også mulig å integrere IFS Mobile Work Order med eksisterende IT-system.

Den nye IFS Warehouse Data Collection løsningen, som er testet og finjustert gjennom et pilotprogram, tilbyr konfigurerbar funksjonalitet som direkte kan tas i bruk for automatisert datainnsamling og prosesseksekvering. Løsningen støtter Android, Windows Mobile/CE og Windows og er utformet til å støtte høyvolums distribusjon og – produksjon, håndtering av reservedeler eller prosjektmateriell hvor effektivitet og sporbarhet er de viktigste aspektene.

– Når det gjelder mobile løsninger, har 2013 vært et betydningsfullt år for IFS og dette har gitt oss et enda større incitament til å fortsette vår investering innenfor dette området. Mobilitetstrenden innen forretningsverdenen kommer til å fortsette å påvirke lønnsomheten og effektiviteten i alle organisasjoner, fra verksted gulvet til styrerommet. IFS er klar for denne endringen og vi kommer til å fortsette å utvikle mobile løsninger for våre prioriterte bransjer, sier Martin Gunnarsson, IFS Research & Strategy.

* IFS Scan It lar brukerne registrere data via strekkoder, NFC-tagger eller manuell innmating og utføre prosesser i eller utenfor lagerlokalene.
IFS Nonconformance Reporter gjør det mulig å lage og sende komplette avviksrapporter i feltet, med tekst, bilder og klassifikasjoner.
IFS Audit Companion hjelper kvalitetskontrollører å registrere resultat i realtid og kan kombineres med IFS Nonconformance Reporter for å lage avviksrapporter relatert til kontrollene.
IFS Incident Reporter er en mobil utvidelse av IFS Health & Safety-løsningen og lar brukerne rapportere hendelser relatert til helse og sikkerhet i feltet.
IFS Admin Companion lar IFS Applications-systemansvarlige følge med på serverstatus, ta imot feilmeldinger, stenge/åpne brukerkontoer samt endre passord.

KONTAKTINFORMASJON
Tom Smith
Marketing Director
tom.smith@ifsworld.com

IFS er en børsnoteret virksomhet (XSTO: IFS) grunnlagt i 1983. Virksomheten utvikler , levererer og implementerer IFS Applications ™, et komponentbaseret forretningssystem. IFS fokuserer på bransjer hvor en eller flere av følgende kjerneprosesser er strategiske: service & vedlikehold , produksjon , logistikk og prosjekt .  IFS har mer enn 2000 kunder , er aktive i cirka 60 land og har 2800 ansatte. I 2012 gikk nettoomsetningen opp til SEK  2,7 milliarder.

For mere informasjon se www.IFSWORLD.com .
Les mer om teknologi, innovasjon og kreativitet på IFS Blogs: http://blogs.ifsworld.com/

Om oss

IFS™ er en ledende, global leverandør av forretningssystem som hjelper virksomheter med å bli mer fleksible. Med omfattende kompetanse innen utvalgte bransjer tilbyr IFS et fleksibelt, helintegrert forretningssystem (ERP) inkludert løsninger for vedlikehold (EAM) og service. IFS ble grunnlagt i 1983 og er en børsnotert virksomhet (XSTO: IFS) med cirka 2800 ansatte. IFS støtter mer enn 1 million brukere over hele verden via egne kontorer og et voksende partnernettverk. For mere informasjon se IFSworld.com. Følg IFS på Twitter: @ifsworld

Sitater