Nordisk emballasjeprodusent satser på global vekst med IFS Applications

Den omfattende løsningen fra IFS vil bli distibuert i hele konsernet

En nordisk emballasjeprodusent har valgt forretningssystemet IFS Applications™ til å støtte hele virksomheten. Avtalen omfatter lisenser og konsulenttjenester verdt ca SEK 11 millioner.

Selskapet trengte et nytt forretningssystem som kunne støtte mixed-mode-produksjon og samtidig muliggjøre rask global vekst. Etter en omfattende evaluering av markedet valgte selskapet IFS Applications fremfor konkurrerende løsninger fra bl.a. Microsoft og SAP.

IFS Applications vil støtte kritiske forretningsprosesser som økonomi, konstruksjon, logistikk, produksjon og service.

KONTAKTINFORMASJON
Tom Smith
Marketing Director
tom.smith@ifsworld.com

IFS ™ er en ledende, global leverandør av forretningssystem som hjelper virksomheter med å bli mer fleksible. Med omfattende kompetanse innen utvalgte bransjer tilbyr IFS et fleksibelt, helintegrert forretningssystem (ERP) inkludert løsninger for vedlikehold (EAM) og service. IFS ble grunnlagt i 1983 og er en børsnotert virksomhet (XSTO: IFS) med cirka 2700 ansatte. IFS hjelper mer enn 2400 kunder over hele verden via egne kontorer og et voksende partnernettverk.

For mer informasjon se www.IFSWORLD.com

Les mer om teknologi, innovasjon og kreativitet på IFS Blogs: http://blogs.ifsworld.com/

Om oss

IFS™ er en ledende, global leverandør av forretningssystem som hjelper virksomheter med å bli mer fleksible. Med omfattende kompetanse innen utvalgte bransjer tilbyr IFS et fleksibelt, helintegrert forretningssystem (ERP) inkludert løsninger for vedlikehold (EAM) og service. IFS ble grunnlagt i 1983 og er en børsnotert virksomhet (XSTO: IFS) med cirka 2800 ansatte. IFS støtter mer enn 1 million brukere over hele verden via egne kontorer og et voksende partnernettverk. For mere informasjon se IFSworld.com. Følg IFS på Twitter: @ifsworld