INDUCT AS – SHORTLISTET TIL EUROPEISK BØRSPRIS

Report this content

OSLO, 11. september 2017 – Oslo Børs nominerte tidligere i år Induct som en kandidat innen kategorien «Rising Star» for selskaper notert på en av de Europeiske børsene. Av 29 nominerte selskaper innen kategorien er Induct valgt ut som ett av tre selskaper som kan vinne prisen. Seremonien og kåringen av vinneren vil holdes i Brussel 22. november i år.

«At Induct er valgt ut som et av de tre mest spennende børsnoterte selskapene i Europa er veldig inspirerende for oss i Induct», sier Alf Martin Johansen, administrerende direktør i Induct. «Nå er det opp til oss å levere, slik at vi kan leve opp til forventningene til selskapet».

http://www.europeansmallandmidcapawards.eu/ finnes det mer informasjon om prisen og organisasjonene bak.

For ytterligere information, vennligst kontakt:

Alf Martin Johansen, adm. dir.
amj@inductsoftware.com

Om Induct

Basert på åtte års samarbeid med over 250 organisasjoner over hele verden, tilbyr Induct en digital plattform, som gjør det mulig effektivt å styre kunnskapsbaserte prosjekter og prosesser. I tillegg gjør Induct det mulig for organisasjonene å kommunisere, samhandle og dele kunnskap i et større og sikkert sky basert nettverk.

Abonnementer er hovedinntektskilden til Induct, og Induct har kunder i 9 land.

Induct er notert på Merkur Market-listen på Oslo Børs, med ticker INDUCT-ME.

Tags: