Intermec lanserer sin første robuste håndterminal for Android og Windows

Intermec, som nå er en del av Honeywell  Scanning & Mobilty, lanserer håndterminalen CN51 med bransjens beste ytelse - bedriftens første produkt for Android™ eller Windows® operativsystem i samme enhet. Denne fleksible og brukervennlige, neste generasjons mobile håndterminalløsing er utviklet for bruk ved butikkleveranser, transport, logistikk og feltvirksomhet.

-     Med støtte for både Windows og Android viser CN51 Intermecs innovative engasjement og evne til å imøtekomme behovene hos bedrifter med et globalt arbeidsfelt, sier Peter Fehl vice president for global marketing på Honeywell Scanning and Mobility.

Den store flerfunksjonelle berøringsskjermen til CN51 fra Intermec er lesbar utendørs. Terminalen har plass til både signaturer og lesing med færre skrollinger, noe som bidrar til økt produktivitet.  Intermec sin nye håndterminal er utstyrt med aller siste batteriteknikk, som varer et helt 12-timers skift eller mer uten avbrudd.

Med egenskaper som blant annet forbedret prosessor og bildeområdeteknikk er CN51 det perfekte alternativet for oppgradering fra nåværende CN50.  Den nye CN51 er selvfølgelig også kompatibel med eksisterende CN50 installasjoner og tilbehør.

CN51 har stemmestyrt Flexible Network™ radio, som gjør det mulig å bruke samme enhet enten på CDMA eller UMTS trådløse nettverk i USA. Muligheten til å bytte nettverk under arbeidets gang gjør at bedrifter med stor geografisk spredd arbeidskraft, kan benytte CN51 til å imøtekomme endrede dekningsbehov og sikre tilgang til forretningskritisk informasjon.

Nye CN51 leveres med Intermecs egne høyeffektive kameraer, for optimal skanning av 1D- og 2D-strekkoder, selv under dårlige lysforhold. Med en bevegelsestoleranse i særklasse og hurtig skanning eliminerer CN51 forsinkelser og forbedrer dermed de ansattes produktivitet.

Et fargekamera med 5-megapiksler i kombinasjon med Intermecs spydspissteknikk for bildebehandling har flere avanserte funksjoner, blant annet Mobile Document Imaging (MDI) og Remote Deposit Capture (RDC). MDI-funksjonen konverterer raskt og enkelt papirdokumenter i full skala til en elektronisk fil og med RDC kan det gjennomføres betalinger til elektroniske filer ute i felt, som sendes direkte til bakkontor-funksjonen.

Serviceløsninger, som Intermecs  CloneNGo, gjør det lett å ”klone” enhetsinnstillinger til et ubegrenset antall enheter , for å komme raskt i gang. Intermec SmartSystems™ Management Console overvåker viktige funksjoner som skanning, kommunikasjon og enhetens status, for å forebygge problemer, som kan påvirke virksomheten. Intermecs  Medallion Advanced supporttjenester minimerer problemene både med nettverkskommunikasjon og driftsstopp.

-          Selv om robuste håndterminaler er mer utformet for og være tilpasset applikasjon og bruksområde enn en smartphone, vil gjerne brukene at de skal ha de samme funksjonelle opplevelsene som sin smartphone, sier David Krebs, vice president of mobile & wireless, VDC. Android blir et mer aktuelt alternativ for leverandører av robusta håndterminaler som Intermec for kunne benytte det beste fra begge verdener  som kunder og partnere ønsker vil ha.

-           Kundene vil ha leverandører av mobil løsningar på flere plattformer, fordi de allerde har gjort innvisteringer på forskjellige plattformer, eller de har valgt de har valgt en plattform de gjerne vil standardisere fremover, siger Ryan Buma, vice president of sales and marketing, Twisted Pair Solutions. Det er derfor våre WAVE Mobile Communicator for Push-to-Talk støtter Intermec CN51 mobila ”ruggede” håndterminal.

-          Som del av Intermec PartnerNet ISV-program, har vi gjort omfattande tester av CoPilot Professional GPS programvara på CN51 og har blitt imponert av dens ytelser, siger Michael Kornhauser, senior vice president, enterprise solutions, ALK Technologies, Inc. Den er en viktigt tilskudd til både våre Windows Embedded Handheld og Android Enterprise løsningar.

For mer information om CN51, besøk: www.intermec.com/CN51

Ytterligere informasjon:

Tlf: +46 8 622 06 59, epost: pia.clerte@intermec.com

Tel. +46-8-622 06 53, epost: patrik.fredriksson@intermec.com

Presskontakter:

Honeywell
Steven Lane (Trade Media)
Tel: +1 (678) 910-8059
Steven.Lane@Honeywell.com

Informedia Communications AB
Helen Crowe Blomgren
Helen.crowe.blomgren@informedia.se

For mer informasjon besøk oss på: www.intermec.se. Eller følg oss på www.twitter.com/intermec eller www.facebook.com/intermec.

Intermec er nå en del av Honeywell Scanning and Mobility og fokuserer på arbeidsflyteffektivitet. Vi designer ledende systemer for automatisk datafangst og IT-løsninger i grenseområdet mellom ansatte i felt, ressurser og kunder. Lokale kontorer ligger i Stockholm, København, Oslo og Helsingfors. For mer informasjon om Intermec, besøk www.intermec.se.

Om Honeywell
Honeywell (www.Honeywell.com) er en Fortune 100 mangfoldig teknologi og produksjonsleder, og betjener kunder over hele verden med luftfartsprodukter og tjenester, kontrollteknologier for bygninger, boliger og industri, turboladere og ytelsesmaterialer. Med hovedkontor i Morris Township, NJ, omsettes Honeywells aksjer på New York, London og Chicago børsene. For flere nyheter og mer informasjon om Honeywell, kan du gå til www.HoneywellNow.com.

Honeywell Skanning og Mobilitet (HSM) er en del av Automatiserings- og kontrolløsninger (ACS)-virksomhetsgruppen av Honeywell. HSM er en ledende produsent av høyytelses bilde- og laserbasert datainnsamlingsmaskinvare, inkludert robuste mobile datamaskiner og strekkodelesere. Med en av de bredeste produktporteføljene i automatisk identifisering og datainnsamlingsbransjen, leverer HSM datainnsamlingsmaskinvare for detaljhandel, helsevesen og transport og logistikkselskaper som ønsker å forbedre driften og forbedre kundeservicen. I tillegg leverer HSM avansert programvare, service og profesjonelle løsninger som hjelper kundene med å effektivt håndtere data og eiendeler. HSM-produkter selges over hele verden gjennom et nettverk av distributører og forhandlere.

Denne pressemeldingen inneholder visse uttalelser som kan anses som "fremtidsrettede uttalelser" innenfor betydningen av avsnitt 21E i den amerikanske børsloven av 1934. Alle uttalelser, annet enn uttalelser av historiske fakta, som tar opp aktiviteter, hendelser eller utviklingsmønstre som vi eller ledelsen har til hensikt, forventer, prosjekter, mener eller forutser vil eller kan skje i fremtiden, er fremtidsrettede uttalelser. Slike uttalelser er basert på visse forventninger og vurderinger foretatt av ledelsen vår i lys av deres erfaringer og deres oppfatning av historiske trender, aktuelle økonomiske og industrielle forhold, forventet utvikling og andre faktorer de mener er hensiktsmessig. De fremtidsrettede uttalelsene i denne pressemeldingen er også gjenstand for en rekke vesentlige risikoer og usikkerheter, inkludert men ikke begrenset til økonomiske, konkurransedyktige, statlige, og teknologiske faktorer som påvirker vår virksomhet, markeder, produkter, tjenester og priser. Slike fremtidsrettede uttalelser er ikke garantier for fremtidig ytelse, og faktiske resultater, utviklingsmønstre og næringsliv kan avvike fra det som er forespeilet i slike fremtidsrettede utsagn. Vi identifiserer de mest sentrale risiko- og usikkerhetsfaktorer som påvirker våre prestasjoner i vårt 10-K-skjema og annen dokumentasjon med Securities and Exchange Commission (amerikansk føderalt tilsyn for verdipapirer og børs).

Quick facts

Intermec, som nå er en del av Honeywell Scanning & Mobilty, lanserer håndterminalen CN51 med bransjens beste ytelse - bedriftens første produkt for Android™ eller Windows® operativsystem i samme enhet.
Tweet dette

Sitater

Med støtte for både Windows og Android viser CN51 Intermecs innovative engasjement og evne til å imøtekomme behovene hos bedrifter med et globalt arbeidsfelt.