Beste vinterdressene fra ISBJÖRN of Sweden for en lang vintersesong

Vinterdressen – dette viktige uteplagg som holder barna våre varme og i riktig temperatur i en lang vintersesong med mange vasker, tørking i tørketrommel og med aking, rulling og kråkestuping i snøen. ISBJÖRN har tre nye vinterdresser i årets høst- og vinterkolleksjon. Den prisbelønnete storselgeren PENGUIN som har kommet med i Best-i-test premiumkategorien i fire år på rad, samt de fantastiske nyhetene TODDLER for den minste og HALFPIPE for de litt eldre barna.

Go dt å vite:

Alle tre vinterdressene fra ISBJÖRN; holder fukt ute til 100% og har en virkelig god pusteevne, så at eventuell fuktighet transporteres ut. De er produsert i en slitesterk nylon og er foret med miljøvennlig Primaloft®-fôr. Vintredressene har tapete sømmer og avtakbar hette. De har en vannsøyle på 15.000 mm og en ventilasjonskapasitet på 15.000 gr / m2 / 24 timer.

Alle klær fra ISBJÖRN of Sweden er helt fri fra flourkarboner og er impregnert med Bionic Finish Ecco, som ikke heller inneholder fluorstoffer. Kolleksjonen er produsert i Bluesign-sertifisert materialer, som er den beste miljø sertifiseringen i tekstilindustrien i dag.

PENGUIN vinterdress   ISBJÖRNS storselgere og testvinnere som har kommet i Best-i-test i premiumkategorien i fire år på rad. Nå med litt justert design og i 8 farger. Størrelser: 80 - 128 cl. Cirkapris: 2 000 NOK

HALFPIPE vinterdress – vinterdressen som er rettet mot de litt eldre barna med en skarpere design og litt mer «loose fit». Tilbys i tre fargekombinasjoner. Størrelser: 104 - 140 cl. Cirkapris: 2 150 kr

TODDLER vinterdress - en polstret modell for de mindre barna som tilbys i fire forskjellige fargeoppsett. To med mønster og to ensfarget. Størrelser: 74-98 cl. Cirkapris: 1 500 NOK

ISBJÖRNS Nye mønstre "Peaks" brukes som trykk på jakker, dresser og luer, samt i aksentdetaljer og som mønstre i fôrstoffer.

Følg ISBJÖRN of Sweden på sosiale medier: Instagram @isbjornofsweden_norway og Facebook .

Ta gjerne kontakt med oss for mer informasjon:

Maria Frykman Forsberg, administrerende direktør, Isbjörn of Sweden, tlf. +46 762 244 890, maria@isbjornofsweden.com

Maline Knutsen, PR, West & Berg Communications (Norge), tlf. +47 47 95 53 82

maline.knutsen@westandberg.no

Maline Knutsen
Pressekontakt, West & Berg
maline.knutsen@westandberg.no

ISBJÖRN of Sweden er markedets beste og mest bærekraftige tekniske og funksjonelle klær for barn i alderen 0 til 16 år, i kategoriene baby, kids og junior. Selskapets visjon er å levere slitesterke, varige og bærekraftige klær i miljøvennlige materialer som samsvarer med kvaliteten på premium-merkevarer for voksne. ISBJÖRN of Sweden ble grunnlagt i 2005 og har i dag forhandlere i Skandinavia, Europa, Japan og siden høsten 2016 også i Kina.

Tags:

ISBJÖRN of Sweden er markedets beste og mest bærekraftige tekniske og funksjonelle klær for barn i alderen 0 til 14 år, i kategoriene baby, kids og junior. Selskapets visjon er å levere slitesterke, varige og bærekraftige klær i miljøvennlige materialer som samsvarer med kvaliteten på premium-merkevarer for voksne. ISBJÖRN of Sweden ble grunnlagt i 2005 og har i dag forhandlere i Skandinavia, Europa, Japan og siden høsten 2016 også i Kina.