ISBJÖRNs høst- og vinterkolleksjon er her – fullstappet med nyheter

Nå er ISBJÖRN of Swedens kolleksjon for høst/vinter 17/18 på plass. Det er den skarpeste kolleksjonen i ISBJÖRNs historie. Den har flere etterlengtede nyheter for baby, kids og junior og med nye mønstre og en fargepalett som gir endeløse fargekombinasjoner. ISBJÖRN kommer blant annet med den helt nye skalldressen Toddler Hardshell Jumpsuit, den nye vinterdressen Halfpipe og den nydelige og slitesterke fleecegenseren Panda PrimaLoft® Hoodie. Et annet stort høydepunkt er det ekstraordinære 3-lags skalltøyet, Expedition der ISBJÖRN ikke har spart på noe.

Partnerskap med Bluesign ®
- En viktig nyhet i høst er samarbeidsavtalen med bluesign® som «trademark partner». Sammen med  Bluesign® driver vi miljøarbeidet fremover og vi ser Bluesign som en viktig miljøgaranti i tekstilindustrien, sier Maria Frykman Forsberg, administrerende direktør for ISBJÖRN of Sweden.

Nyheter

Expedition Hardshell jakke og bukse ISBJÖRN er veldig stolte av å presentere en 3-lags skalltøy til junior. Modellen Expedition er plaggene der ISBJÖRN ikke har spart på noe. Både jakke og bukse er utstyrt med RECCO-reflektorer. Plaggene har perfekt passform med en rekke gjennomtenkte detaljer og en høy grad av komfort, med for eksempel ventilasjonsglidelåser i både jakke og bukse. Tilbys i størrelsene 134/140 158/164 cl og i fire forskjellige farger. Cirkapris pris inkl. mva: jakke: 3700 NOK / bukse 3400 NOK

Toddler Hardshell & Padded Jumpsuit For første gang lanserer ISBJÖRN en skalldress. Den er 100 prosent vind- og vanntett, har teipede sømmer og gir samme kvalitet og funksjoner som plaggene til de eldre barna. Dressen er
også tilgjengelig i en
polstret modell - Toddler Padded Jumpsuit, som er en enklere versjon av den prisbelønte Penguin Winter Jumpsuit. Toddler tilbys i størrelsene 74-98 cl. Cirkapris inkl. mva: Hardshell: 1300 NOK / Padded
1500 NOK

Halfpipe Snowsuit ISBJÖRN utvider sitt sortiment med ytterligere en helt ny og etterlengtet dress. Halfpipe kommer i fire forskjellige fargekombinasjoner i størrelsene 98-140 cl. Dressen er litt mer loose fit enn ISBJÖRNs Penguin-dress, hvilket tilltaler de  eldre barna i størrelseområdet. Modellen kan justeres i midjen, hvis det ønskes. Cirkapris inkl. mva: 2 150 NOK

PANDA PrimaLoft® Stretch Hoodie   - er en nydelig, myk og slitesterk fleecejakke. Den er laget av PrimaLoft®-materiale kombinert med polyester og spandex som gir en utmerket blanding av mykhet, stretch og holdbarhet. Denne fleece kommer i ikke mindre enn seks ulike farger i størrelsene 86/92 – 158/164 cl. Cirkapris inkl. mva: fr 850 kr

Følg ISBJÖRN of Sweden på sosiale medier: Instagram @isbjornofsweden_norway og Facebook

ISBJÖRN of Sweden er markedets beste og mest bærekraftige tekniske og funksjonelle klær for barn i alderen 0 til 14 år, i kategoriene baby, kids og junior. Selskapets visjon er å levere slitesterke, varige og bærekraftige klær i miljøvennlige materialer som samsvarer med kvaliteten på premium-merkevarer for voksne. ISBJÖRN of Sweden ble grunnlagt i 2005 og har i dag forhandlere i Skandinavia, Europa, Japan og siden høsten 2016 også i Kina.

Sitater

- En viktig nyhet i høst er samarbeidsavtalen med bluesign® som «trademark partner». Sammen med Bluesign® driver vi miljøarbeidet fremover og vi ser Bluesign som en viktig miljøgaranti i tekstilindustrien.
Maria Frykman Forsberg, administrerende direktør for ISBJÖRN of Sweden.