BARNE- OG SPEDBARNVENNLIG REISE TIL ISRAEL

For foreldre som reiser til Israel med spedbarn eller småbarn er det opprettet en tjeneste i Israel som kan gjøre reiseopplevelsen en tanke enklere og bagasjen litt lettere.

Nettstedet Israel with Baby www.israelwithbaby.com tilbyr turister og familier muligheten til å leie et stort utvalg spedbarnutstyr i ferien.

Tjenesten er tilgjengelig i Tel Aviv, Jerusalem, Eilat, Netanya, Herzliya og andre ledende feriedestinasjoner. Produktene leveres kunden montert og med fullstendig bruksanvisning, og hentes ved leietidens slutt.

Om oss

Det Israelske Turistkontor har som oppgave å markedsføre Israel som destinasjon i Norden og å formidle turistinformasjon til allmennheten i disse landene. Den Israelske Statens Turistbyrå arbeider direkte under turistministeriet i Israel. Sammenlagt finnes 18 turistbyråer rundt om i verden som arbeider med å fremme turismen til Israel. Opplev det unike Israel – Besøk Tel Aviv, Party- og Beachbyen ved Middelhavet som aldri sover – Streif rundt i fascinerende Jerusalem med sine tre verdensreligioner – Flyt på det helsebringende Dødehavet – Svøm med delfiner og snorkle i Rødehavets korallrev ved Eilat – Gå i Jesus fotspor i det Hellige landet – Vandre i Galilea med sin utrolige natur.