Israel Hotel Investment Summit - Internasjonal konferanse i Tel Aviv -  19–20. November 2018

Israel Hotel Investment Summit (IHIS) er en konferanse som går over halvannen dag. Det er en del av serien International Hotel Investment Forum (IHIF) og gir en inngående analyse av mulighetene for utenlandske investeringer i Israels besøksnæring.

IHIS tilbyr investorer i besøksnæringen og andre viktige markedsaktører en fullstendig oversikt over investeringsklimaet og utviklingsmulighetene i landet, noe som gjør det mulig å forstå de unike forholdene, faktorene og mulighetene i det israelske markedet. IHIS tilbyr et forum der man kan treffe partnere, utveksle ideer og bygge partnerskap for turistprosjekter, flerbruksprosjekter og hotelltransaksjoner i Israel.

Enten du er investor, utbygger, operatør eller konsulent, er IHIS det perfekte stedet å møte erfarne aktører i bransjen og knytte nye partnerskap som kan gagne virksomheten din.

Deltagerne består av eiendomsinvestorer (private equity, fond, family office), utlånere, hotellkjeder, utbyggere, konsulenter, meglere, advokatfirmaer, designere og arkitekter. De vil komme både fra Israel og fra resten av verden.

Programmet vil omfatte 40 innleggsholdere som representerer investorer, utbyggere, hotellkjeder, reisemål, konsulenter og mer, både fra Middelhavsregionen og utenfor.

IHIS er en internasjonal konferanse som arrangeres av Questex Hospitality, og vertskap er Israels turistdepartement. Den vil finne sted 19–20. november på Hilton Tel Aviv.

Det finnes et begrenset antall rom til rabattert pris på Hilton Tel Aviv for deltagere som melder seg på til IHIS.

Meld deg på til IHIS her: www.israelhotelinvest.com

Best Regards,

Erika Samuelsson

PR manager