Jula feirer jubileum i Tønsberg

Det blir et stort jubileum når Jula åpner sitt 25. varehus i Norge.

Det nye varehuset ligger i handelsområdet Korten i Tønsberg.

– 2015 er et spennende år for Jula, vi åpner mange nye varehus. Vi er glad for at vi endelig kan åpne i Tønsberg, en by vi lenge har vurdert. Dessuten er vi veldig fornøyd med beliggenheten. Når vi nå åpner i Tønsberg 21. mai, blir det Julas 25. varehus i Norge. Det kommer til å bli en stor åpning med mange fantastiske tilbud, sier Per Jacobsen, administrerende direktør.

Julas varehus har en svært god beliggenhet ved den store innfartsåren til Tønsberg. Varehuset er på ca. 3000 kvadratmeter, og det har blitt rekruttert rundt 25 nye Julamedarbeidere til åpningen.

– Personalet jobber på spreng for å få alt klart til åpningen. Vi har en del medarbeidere som har jobbet i Jula tidligere, og en del som er helt nye. Det er en veldig god kombinasjon. Nå ser vi virkelig frem til å ønske Tønsbergs innbyggere velkommen til varehuset. Etter at Jula åpnet i Sandefjord, har etterspørselen vært stor her i Tønsberg. Her om dagen dro vi til byen på et ærend mens vi hadde på oss Jula-klærne, og det var utrolig mange som stoppet oss for å si at de gledet seg til vi åpner, sier Vegard Saga, varehussjef.

Ved ytterligere spørsmål:

Per Jacobsen, administrerende direktør, 47 679 23 033, per.jacobsen@jula.no

Magnus Ljung, Information Manager, 46 703-80 95 70, magnus.ljung@jula.se

Jula AB er et familieeid selskap med hovedkontor og sentrallager i Skara i Sverige. Jula tilbyr kreative hjemmefiksere og profesjonelle et attraktivt utvalg til lave priser via varehus. Jula har ca. 2700 ansatte og totalt 79 varehus, hvorav 43 i Sverige, 25 i Norge og 11 i Polen. I 2014 omsatte Jula-konsernet for 5,3 milliarder SEK.

Gå gjerne inn på www.jula.no for mer informasjon og pressebilder.

Tags:

Sitater