Jula lanserer et nytt malingssortiment

Nå lanserer Jula et helt nytt svenskprodusert malingssortiment tilpasset nordiske forhold.

– Vi har stor tro på det nye malingssortimentet som gir kundene våre mulighet til å friske opp hjemmet enkelt og billig, sier Per Jacobsen, administrerende direktør.

Det nye malingssortimentet heter HardHead og består av maling til både innendørs og utendørs bruk. Fargene som tilbys, er et utvalg av de ti mest solgte nyansene i fargehandelen.

– De mest populære fargenyansene utgjør en stor del av etterspørselen. Med utvalget vårt kan vi tilby en stor del av det våre kunder etterspør til en svært gunstig pris, sier Per Jacobsen, administrerende direktør.

Julas nye utendørsmaling er produsert i Sverige og tilpasset nordiske forhold.

Det nye sortimentet for innendørsmaling er vannbasert lateksmaling til vegger og tak. Malingen inneholder ingen skadelige løsemidler, har mild lukt og kan brukes på de fleste rene og faste underlag.

Spørsmål kan rettes til:

Per Jacobsen, administrerende direktør, +47 67 92 30 33, per.jacobsen@jula.no

Varehuskjeden Jula er et svensk familieforetak som eies av Karl-Johan Blank. I 1984 ble Jula Postorder AB startet opp (nå Jula AB) med Karl-Johan Blank som en av deleierne. Jula ble imidlertid grunnlagt allerede i 1979, men da var det en produksjonsindustri. I 2008 ble Jula Norge AS etablert, og vi åpnet de første 4 varehusene.

Jula tilbyr kreative hjemmefiksere og profesjonelle et attraktivt utvalg til lave priser via varehus. Jula har ca. 2800 ansatte og totalt 84 varehus, hvorav 46 i Sverige, 26 i Norge og 12 i Polen. I 2015 omsatte Jula i Norge 1,7 miljarder NOK.

Besøk gjerne www.jula.com for mer informasjon.

Tags:

Sitater