Jula til Askim

Jula Norge skal etablere seg i Askim.

Høsten 2018 åpner JULA et varehus på ca 3.200 m2 i Askim Næringspark.

Adm dir i Jula Norge er Per Jacobsen sier de lenge har vært på leting etter lokaler i området, og er veldig glad for at de fikk lokalet som vi ser som beste plassering i Askim.

Askim Næringspark eies av Coop Norge Eiendom og har i dag store arealer under bygging som skal huse blant

annet Europris og Power. Det forventes oppstart av prosjektet senhøstes 2017 for at dette skal stå ferdig til åpning i god tid før julehandelen 2018.

Jula ble etablert som en familiebedrift i Sverige i 1979 og er i dag etablert i Sverige, Norge

og Polen. Samlet omsetning i alle land er over 6 milliarder. Jula Norge ble etablert i Norge i 2008 og har

sitt hovedkontor i Lørenskog og de har i dag 32 varehus i Norge og skal i 2017 omsette for netto 2

milliarder norske kroner.

Tags:

Jula AB er et familieeid selskap med hovedkontor og sentrallager i Skara i Sverige. Jula tilbyr kreative hjemmefiksere og profesjonelle et attraktivt utvalg til lave priser via varehus. Jula har varehus i Sverige, Norge og Polen. I 2016 omsatte Jula-konsernet for ca. 6,06 milliarder SEK. Gå gjerne inn på www.jula.com for mer informasjon. Du får katalogen i ditt nærmeste Jula-varehus.