Rekordsalg da Jula åpnet i Skien

Det var stor suksess da Jula åpnet sitt nye varehus i Skien. Varehuset er selskapets syvende varehus i Norge, og det var lang kø utenfor inngangen rett før åpningen. - Vi er veldig fornøyd med at vi nå har åpnet i Skien, sier Joachim Frykberg, markedssjef i Jula Postorder AB.

Skien ligger i Telemark og er fylkets største by og administrative senter. Byen er en av Norges eldste byer og har ca. 52 000 innbyggere. Julas nye varehus ligger i Kjørbekk Næringspark. Området ble etablert for ca. 30 år siden og har utviklet seg kraftig siden den gang. - Vi er svært glade for at vi nå etablerer oss i Kjørbekk, sier Julas markedssjef Joachim Frykberg. Området har høy trafikkgjennomstrømning og en god logistikkmessig beliggenhet med mange sterke aktører. Varehuset har en flate på 3000 m² og tilbyr hele Julas sortiment for hjemmefiksere og proffe. - Vi har fått svært positiv respons fra kundene våre under åpningen, og med et svært godt salg den første dagen er vi mer enn fornøyd, sier Joachim Frykberg.

Jula AB er et familieeid selskap med hovedkontor og sentrallager i Skara i Sverige. Jula tilbyr kreative hjemmefiksere og profesjonelle et attraktivt utvalg til lave priser via varehus. Jula har varehus i Sverige, Norge og Polen. I 2016 omsatte Jula-konsernet for ca. 6,06 milliarder SEK. Gå gjerne inn på www.jula.com for mer informasjon. Du får katalogen i ditt nærmeste Jula-varehus.