Glenn Strømberg både designer og fronter KappAhls nye vårkolleksjon

Nå presenterer KappAhl resultatet av vårens designsamarbeid med Glenn Strömberg. I en velkledd herrekolleksjon med italiensk inspirasjon viser Glenn maskuline plagg som blazere, skjorter, bukser og shorts samt fine gensere og accessories.

- Jeg er veldig fornøyd med kolleksjonen og mitt absolutte favorittplagg er jeansskjorten. Jeg hadde høye krav til hvordan kolleksjonen skulle se ut, og den er blitt nøyaktig som jeg så for meg; trykknapper, perfekt jeansfarge og helt riktig lengde, sier Glenn Strömberg.

Kampanjen er fotografert i Italia.

Kolleksjonen finnes i utvalgte butikker

For mer informasjon og utlån av produkter:

Annelie Lindwall Brunsvik, presseansv. KappAhl Norge AS

E-post: annelie.lindwall@kappahl.com

KappAhl, grunnlagt i 1953, er en av Nordens ledende motekjeder med nærmere 400 butikker i Sverige, Norge, Finland og Polen samt Shop Online. KappAhl tilbyr prisgunstig mote i egen design til alle – kvinner, menn og barn, med spesiell fokus på kvinnen midt i livet. 19% av sortimentet er bærekraftsmerket. 2013/2014 var omsetningen 4,7 milliarder SEK og antall ansatte cirka 4 000. KappAhl er børsnotert på Nasdaq OMX Stockholm. For mer informasjon, se www.kappahl.com.

Tags: